Kontakty

Hornoměcholupská 497
109 00
Praha 10 - Horní Měcholupy

Tel.: +420 271 960 044
Mobil: +420 602 370 450
Fax.: +420 267 710 711
E-mail: info@pneugpo.cz

OPRAVY PNEUMATIK A DISKU 1

 

Profesionální opravy !!

2Postupem času dochází k deformaci ALU disků. Tento jev je zapříčiněný více možnými faktory, například nerovností vozovky, mechanickým poškozením, havárií, atd. Tento nedostatek dokážeme odstranit a tím prodloužit životnost a použitelnost vašeho disku. Provádíme profesionální rovnání, opravy renovace disků všech typů a velikostí. Nabízíme tyto zakázkové činnosti:.

  • Opravy a rovnání zadních a předních límců kol (např. ohnuté části kola – sváření prasklých límců).
  • Opravy házivosti (horizontální i vertikální odchylky od středu osy kola např. ohnuté paprsky).
  • Opravy vzhledové – lakování – leštění.
  • Kompletní opravy Alu a Fe disků

 

Než se rozhodnete komu svá ALU kola svěříte, raději se zeptejte, jakým způsobem daná firma provádí rovnání disků. Je totiž několik způsobů, ale jen jeden je ten nejlepší pro Vaše kola. V našem pneuservisu rovnáme disky na hydraulické stolici DORUK K-MAK 10-28, kterou jsme se vybavili proto, abychom našim zákazníkům předali zpět kvalitně opravené a vycentrované disky. Naším cílem je spokojenost zákazníků z trvanlivé a kvalitní opravy jejich alu disků a také především bezpečnost, pohodlí a spokojenost na cestách.

Rovnání ALU disků

Dnešní silnice jsou plné nerovností překážek a výmolů. Pokud jste se svým vozem nebo motocyklem najeli do výmolu a ohnuli jste si alu kolo nebo plechový disk, tak máme pro Vás profesionální řešení.
Umíme Alu i plechový disk perfektně opravit a není tak třeba kupovat nové disky. Dokážeme opravit disk ohnutý na vnitřním i vnějším rantlu nebo i jinak deformovaný, opravíme také disk prasklý nebo zcela odštípnutý. Opravíme disky lehce naražené, i ty ohnuté až k paprskům, nebo takové co jsou po havárii velmi zdeformované.

Drobné opravy ALU disků

Pokud se Vám stane, že nechtěně zavadíte kolem třeba o vysoký obrubník nebo jinou překážku na vozovce, tak může vzniknout vizuální či funkční poškození disku kola. Nabízíme komplexní opravu na čelní ploše disku, od hrany až po paprskyVe výsledku pak žádné poškození nebude znát a Váš disk bude opět vypadat jako nový. Cena vždy závisí na velikosti ráfku, opravované plochy a členitosti paprsků alu disků.

Svařování ALU disků

Vaření prasklých nebo odštíplých disků je velmi pracná a náročnáoprava, která vyžaduje pečlivost a velkou zkušenost. Dokážeme prasklý alu disk opravit a vrátit ho do původního stavu. Prasklý disk bývá většinou z tvrdého materiálu a proto se po průjezdu výmolem neohne, ale rovnou praskne. Nejčastější se prasklina objevuje napříč celého alu disku, ale v některých případech se objevují i podélné praskliny. Některé alu disky bývají z měkčího materiálu a může se stát, že např. po nehodě se kus alu disku odštípne. Nemusíte hned shánět jiný. Většinou jsme schopni dát disk opět do původního stavu. Po svařování nebo navařování nového kusu alu disku a po začistění svaru alu disk nalakujeme do původní barvy. Jak oprava probíhá? Nejdříve je potřeba alu disk perfektněvyčistit, aby bylo jasné kde se prasklina objevila. Poté se disk mechanicky vybrousí až za konec praskliny a začne se postupně navařovat nový kus materiálu přes celou prasklinu a to do doby než je zcela zaplněna novým kusem. Jakmile je alu disk zcela zavařený musíme svár dostatečně zabrousit a očistit od vaření a broušení. Alu disk také nastříkáme základovou barvou. Po zaschnutí dobarvíme do původního laku. 

Renovace laku ALU disků

Chybí Vašim alu diskům lesk a krása nebo jsou jen zašlé po zimě? Začal se odloupávat lak? Přivezte nám Vaše kola a my je připravíme na sezonu. Pokud budete chtít mít kola jako nová, tak neváhejte a navštivte nás a my se o vše postaráme. Kola určená na lakování, nesmí být naražená nebo jinak deformovaná.
Pokud jsou disky naraženéohnutéprasklé nebo jinak poškozené tak je nejdříve opravíme a až poté nalakujeme. Vaše alu disky můžeme lakovat kompletně nebo jen čelní plochu (tzn. plochu, která je vidět při pohledu na alu disk). Pro maximální efekt doporučujeme nalakovat celou sadu nikoliv jeden disk. Cenu renovace ovlivňuje také počet paprsků alu disků.

Proč rovnat ráfky?
Správné vycentrování ráfku kol má významný podíl na samotné vyvážení kola.

  • Hrozí poškození vozidla … Nevycentrovaná kola Vám mohou způsobit svými vibracemi poškození na zavěšení kola

(vytlučené čepy, zvětšené vůle v řízení, poškození tlumičů, atd.

  • Poškození či zničení pneumatiky … Při používání nevycentrovaného disku kola je pneumatika v místě poškození ráfku stále více a více opotřebovávána což se projeví nerovnoměrným opotřebením dezénu pneumatiky. Taková pneumatika pak mnohdy končí svoji životnost pro nadměrné opotřebení jen v malé části běhounu.
  • Defekt či havárie … Jestliže máte naražený disk v po projetí nerovnosti na silnici, pak dochází kolem tohoto místa, při použití bezdušových pneumatik, často k pomalému úniku tlaku z pneumatiky. V některých situacích se může dokonce stát, že dojde k náhlému úniku tlaku během jízdy s velkým rizikem havárie.
  • Komfort a pohodlí … Pokud máte za jízdy pocit, jako by se ve voze něco chvělo a to i když jedete po nové a hladké silnici, tak zpravidla zavítáte do pneuservisu a necháte si převážit všechna kola. V takové situaci je však vhodné zkontrolovat taká disky kol zda jsou v pořádku a vycentrované. Přípustná hodnota podle norem je 1,2 mm pro radiální i axiální směr. Čím lépe je vycentrovaný disk tím menší vibrace při jízdě zaznamenáte.

Jak rovnat a na jakém zařízení? Pro profesionální a přesné rovnání disků byly vyvinuty moderní hydraulické stolice. Rovnání disku na těchto stolicích zachovává disku jeho výrobní rozměry bez jakéhokoliv odběru materiálu. Stolice jsou vybaveny zaměřovacím zařízením, s nimiž je možno vyrovnat disk hluboko pod maximální dovolenou toleranci (odchylku kruhovitosti a stranové házivosti). Stolice jsou rovněž vybaveny přídavným soustružnickým zařízením, kterým Vám mohou opravit poškrábané vnější okraje lemů a celkově tak začistit okraj proti možnému poškození při montážích a demontážích pneumatik.